Sall, cred că mi sa ars cartela de orange, ”Nici un serviciu” așa îmi apare de pe la ora 11 :D .Am restartat telefonul, am scos cartela am băgat în alt telefon și îmi apare la fel, deci cartela este problema :D .Am încercat să sun la 444 Serviciu clienți, dar și âștia sa-u jmecherit de când nu am mai sunat la ei, se pare că nu mai este gratis

cum functioneazã

Acest serviciu este accesibil pe teritoriul României formând 444 în perioada activã a creditului, şi formând 021 203 3033 de pe un alt număr de telefon (tarif normal) dacă te afli în perioada de graţie sau dacă ai contul suspendat.

Nici vorbă, am sunat de pe un nr de orange care este înperioada de graţie, la 444 și îmi spune să apelez 021 203 3033 aici îmi spune că nu am suficient credit ca să pot apela :D . Una zice alta se face, acum eu cum să iau legătura cu serviciu clienți?

cât costã

Între orele 8:00-21:00, accesul la Serviciul Clienţi este gratuit. Transferul cǎtre un consultant este taxat cu 0,55 euro / apel (TVA inclus) doar de la al treilea apel efectuat în interval de 30 de zile.

Era la primul apel nr-ul PrePay de pe care am sunat

Eu nu mai înțeleg nimic :( ,

1. este gratis sa-u nu să vorbesc cu un consultant?

2. de ce se tot strică cartela o dată la aprox. 2 ani?

3. trebuie să plătesc ceva dacă îmi schimbă cartela, numărul îmi rămâne acelaș?

Multă sănătate

UDAPTED: A trebuit să plătesc 25 ron și nici nu mi sa dat chitanță, îi clar că băiatu de la ghișeu a făcut un ciubuc, nu?