Să nu obosim în facerea binelui, căci, la vremea potrivită, vom secera, dacă nu vom cădea de oboseală. Galateni, 6;9

Scutere electrice Made in China

10996801_1375326049457848_8122901275982208402_nSalut, unele persoane cu dizabilități preferă scuterele electrice, în loc de cărucioarele electrice, pentru că au viteza mai mare și autonomia mai mare. Cărucioarele electrice au majoritatea două motoare, scuterele electrice au un singur motor, de aceia au autonomie mai mare. În țară se găsesc diferite modele, majoritatea second, aduse din străinătate. Azi vreau să vă spun câte ceva de cele Made in China 😀 .Estetic arată foarte bine, par moderne, ect. Sunt pe 4 acumulatori, 48 v, (dublu de cum eram obișnuiți până acum) acumulator 12 Ah, au autonomie 50-60 km, viteza 15-20 km/h. Frâna e manuală, nu e electro magnetică 🙁 .Modelul cu tracțiunea pe roata din față (motorul în butuc) este cel mai nașpa, în pantele mai mari patinează, sau urci cu spatele 😀 .Aceste modele chinezești sunt foarte slabe, (cu toate că par solide), se strică foarte repede, toți dintre prietenii mei care au asemenea scutere sau plâns de ele 🙁 ,nu merită banii. Le găsiți de vânzare la prețuri între 4.400-6.000 lei, depinde cum își găsesc vânzătorii fraieri 🙁 .Din păcate nu recomand aceste scutere chinezești. Multă sănătate

Anterior

Nu am reușit să ofer cele 1.000 înghețate la copii

Următorul

MIERCUREA FARA CUVINTE (4)

  1. george

    salutare la toata lumea,

    Imi pare rau sa te contrazic,Zolty,dar,inainte de a posta o informatie de genul asta scormoneste bine prin “nenea google” despre scutere dar mai ales despre acele motoare din roata care sunt foarte fiabile,neavand perii colectoare (https://en.wikipedia.org/wiki/Brushless_DC_electric_motor ).In primul rand NU TOATE sunt pe 4 baterii asa ca NU GENERALIZA speriind lumea.Eu am doua astfel de “castroane de orez”si sunt foarte multumit de ele.
    =hai sa numerotam avantajele si dezavantajele.
    deci : avantaj-tractiune roata fata rezulta mers usor pe teren denivelat,urca borduri mai usor (fara riscul de a iti smulge coarnele din maini) iar directia este mult mai buna,mult mai usoara decat la cele cu diferential pe spate,pentru persoanele cu probleme musculare la maini este de un real folos(cine a condus un scuter cu diferential spate a vazut asta si poate face comparatia cu un scuter cu tractiune roata directoare fata).Motoarele brushless sunt mai puternice raportate la gabarit si consum curent.Sunt motoare brushless care merg si la 6-12-24-36-48 volti si chiar mai mult.
    dezavantaj-roata poate patina la deal dar e rezolvabila treaba schimband centrul de greutate usor pe fata,schimband cauciucul cu unul cu derapante mai bune , cu aderenta mai buna la terenul pe care se circula.si nu in ultimul rand cel ce il conduce trebuie sa “il ajute ” un pic stiind cum si cand sa il accelereze.
    avantaj – consum mai mic=distanta parcursa mult mai mare(la un carucior cu 2 baterii de 60AMPERI distanta parcursa este de aprox 40-50km la o viteza de max 10km/h,pe cand,la un scuter cu motor brushless cu 4 baterii de 12-15AMPERI poti avea o autonomie cel putin dubla daca stii sa il conduci economic,la o viteza de 20-30km/h) ,necesita baterii mult mai mici deci si pretul lor este mai mic.NICIODATA nu se strica toate bateriile in acelasi timp asa ca pot fi schimbate pe rand.
    dezavantaj-numar dublu de baterii
    avantaj- incarcatorul de baterii consuma mai putin de la retea
    dezavantaj- nu gasesti in regim de urgenta un incarcator pe 48 volti
    avantaj-modulul PWM de comanda al motorului se strica foarte greu
    dezavantaj-foarte greu de reparat un astfel de modul
    Si la final un aforism de Constantin Enescu :”Omul informat din minciunile altora, e dezinformat.”
    si un sfat: ATENTIE LA “MESERIASII” DE GARAJ ! Am intalnit in practica scutere si carucioare stricate de “meseriasi” cand,de fapt aveau vreun senzor deplasat

    NOTA: ORICE CARUCIOR SAU SCUTER ARE DIFERITI SENZORI care pot da erori si “atelajul” nu porneste

  2. Facute pentru bani, nu pentru a ajuta persoanele cu dizabilitati. Din pacate, suntem priviti ca o afacere.

  3. NICOLESCU MARCEL

    vreau si eu un scuter pe 3 roti mai eftin

  4. NICOLESCU MARCEL

    vreu si eu un scuter electric pe 3 roti l ub pret de pensionr.
    cu stim

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén