Sunt un om care a luat cunostinta cu greutatile acestei societati din plin. Si uitandu-ma la Piata ca la un organism viu, imi dau seama ca acest organism este usor bolnav. Si nu pentru ca ar fi corupt sau pentru ca ar fi retrograd, ci mai ales din punct de vedere al perceptiei realitatii imediate.
Si am sa explic practic fenomenul. Nu doar o data am avut initativa de a-i ajuta si pe alti oameni aflati in suferinta ca si mine. Si m-a batut gandul sa fac o lista de firme pe care le-am observat eu ca ar avea profilul potrivit si deschiderea pentru a se alatura unui asemenea demers. Va spun sincer sa ne-a luat (mie si cunoscutilor care ma ajuta) vreo cateva zile bune pana sa cristalizam aceasta lista. Si dupa ce toate acele info firme erau perfect aliniate si organizate intr-un tabel Excel, un bun amic mi-a povestit despre Marketing Direct.
Sigur ca mi-am imaginat ca o astfel de baza de date este in special utilizata de departamentele de marketing, de agentii de vanzari, de institutele de cercetare sau de expertii financiari ai companiilor care isi doresc sa se dezvolte. Insa am fost impresionat sa inteleg ca de fapt nu este un serviciu exclusivist, ci unul care se adreseaza tuturor.
Si de ce ai vrea sa te promovezi prin intermediul unui asemenea serviciu? Pentru ca structura clara, usurinta utilizarii si rapiditatea ii fac pe clientii Marketing Direct sa aibe incredere in produs si in final in tine ca parte a produsului lor.
Pai si din punct de vederea al multumirii financiare oare toate partile implicate sunt relaxate si fericite ca in tabloul de mai sus? In conditiile in care clientii inregistreaza cresteri substantiale ale cifrei de afaceri, cresteri ale portofoliului, cifre bune de trafic pe canalele de promovare sau pe blogurile de companie, cred ca rezultatele finale ale acestui demers nu mai au nevoie de prea multa cercetare. Se vede cu ochiul liber si de la o posta, ca solutia e una fericita si mai ales una functionala pentru orice firma, indiferent de anvergura ei sau de domeniul in care activeaza clientul respectiv.
Lasă un răspuns