Firmele care s-au mutat in mediul online au beneficiat enorm, mai ales in perioada de pandemie, cand toate magazinele au fost inchise in proportie de 80%. Chiar si restaurantele care au decis sa ofere servicii de take-away prin platformele online au beneficiat de acest lucru. Insa toate acestea nu ar fi fost posibile fara ajutrul unei firme specializate in optimizare SEO.

Aceste servicii sunt cruciale mai ales pentru metoda moderna de a face publicitate si business. O agentie de publicitate poate influenta foarte mult publicul si cumparatorii, iar psk.ro stie acest lucru cel mai bine.

Oferind o gama vasta de servicii indispensabile pentru SEO, firma are un protofoliu vast de clienti fideli si agentii romanesti care depind de serviciile lor. Fie ca se opteaza pentru advertoriale sau campanii Google ADS, clientii au parte de servicii personalizate pentru a beneficia cat mai mult.

Un advertorial este o reclama sub forma de continut editorial. Termenul „advertorial” vine de la cuvintele englezesti „advertisement” (reclama) si „editorial”. Advertorialul poate fi publicat atat in mediul offline, cat si in cel online, si poate contine imagini, video-uri sau alte elemente grafice.

In publicatiile tiparite, advertorialul este scris ca un articol obiectiv si este conceput pentru a arata ca o stire obiectiva si independenta. In televiziune, advertorialul ia forma unei prezentari informative scurte a unor produse sau servicii (fie o reclama de televiziune, fie prezentat in cadrul unei emisiuni). In radio advertorialele pot lua forma unei reclame radio sau a unei discutii intre prezentator si reprezentantul firmei care-si promoveaza produsele/serviciile.

In mediul online advertorialele pot fi publicate pe site-uri web, bloguri, mass-media online. Site-urile care publica advertoriale pot fi dedicate acestei activitati (directoare de advertoriale) sau pot fi bloguri ale unor celebritati/influenceri.

Advertorialele difera de reclamele traditionale prin faptul ca sunt concepute pentru a arata la fel ca articolele care apar in publicatie. Un advertorial ar trebui sa ofere acelasi continut de inalta calitate ca o postare de blog sau un videoclip, dar sa acorde o atentie deosebita produsului promovat. Advertorialele pot indica faptul ca postarea este platita sau sponsorizata.

Astfel se face a serviciile oferite de agentie de publicitate devin esentiale si nu trebuie ignorate de niciun antreprenor care doreste sa isi mareasca afacerea. Daca cu 10 ani inainte era mai simplu sa fii in topul firmelor online, astazi competitia este mare, iar cei care reusesc apeleaza la servicii de optimizare SEO!