Promovarea este capitolul-cheie al unei afaceri din moment ce activitatile de publicitate care se contureaza vor fi cele care vor contribui la succesul viitor al respectivei afaceri. In era pe care o traim, promovarea a cunoscut multe influente si schimbari care lasa urme sectorului de marketing din tara noastra.

Lucrul acesta nu poate face decat bine societatii noastre din moment ce imprumutam din experienta celorlalte state si incercam sa adaptam ceea ce noi am vazut si am inteles. Astfel, putem concepe o piata de publicitate proprie care sa se delimiteze prin tehnici eficiente de a atrage publicul doritor sa dispuna de servicii si produse.

Odata cu aceste valuri de schimbare, a aparut si notiunea de marketing direct tot mai activ promovata de specialistii in publicitate. Prin marketing direct, se intelege furnizarea de informatii necesare in campanii de promovare, de tipul bazelor de date cu potentiali clienti, pentru cei care se afla la inceput de drum cu afacerea lor sau pentru cei care isi doresc o publicitate mai eficienta.

In plus, aceste baze de date aferente tehnicilor de publicitate utilizate de firmele interesate pot arata sub forma de  lista firme cu date concludente care sa fie folosite mai departe de departamentele de marketing. Astfel de liste pot deschide oportunitati uriase pentru producatori si furnizori indicandu-le exact persoanele pe care ar trebui sa le aiba in vedere atunci cand cauta sa-si vanda marfa.

Informatii necesare in publicitate adunate intr-o baza de date

Bazele de date care pot include informatii cu privire la firme Bucuresti si din intreaga tara pot fi folosite cu usurinta de cei care vor sa-si promoveze brandul si vor sa-si faca un renume. In acest fel, au posibilitatea de a se folosi de toate aceste date furnizate intr-un mod personalizat: cu certitudine, o mare atentie va cadea asupra informatiilor de contact si asupra celor care surprind tipurile de activitate intreprinse de respectivele firme din baza de date.

Astfel de informatii isi gasesc imediat utilitatea: cei care au nevoie de promovare cauta doar partenerii din aceeasi sfera de activitate, cu datele de contact aferente pentru a lega parteneriate sau colaborari. Toti cei care se gasesc in aceste baze de date sub forma de liste cu firme si-au dat consimtamantul in prealabil si se asteapta sa primeasca oferte promotionale.

Este bine de stiut ca atunci cand avem in vedere lucrul cu baze de date, acuratetea lor reprezinta un factor extrem de decisiv. Doar in acest fel, succesul clientilor care apeleaza la ele este unul garantat la fel si succesul firmelor in cautare de furnizori si colaboratori. De aceea, cei de la Kendall Enterprise Group SRL va propun baze de date care se bucura de procent destul de mare de acuratete: peste 90%. Acest lucru spune multe despre intentia companiei de a face lucrurile ca la carte.

De asemenea, trebuie retinut faptul ca firmele care detin baze de date menite sa fie furnizate clientilor mai departe in scop de promovare trebuie sa-si ia angajamentul ca isi vor asuma intreaga responsabilitate pentru erorile care pot aparea in informatiile furnizate. In acest fel, clientul este asigurat ca datele oferite sunt de calitate si in acelasi timp, asigurate pentru un parteneriat de lunga durata.

Cand vorbim de promovare, trebuie sa avem un public-tinta caruia sa ne adresam si sa-i facem cunoscute tot ceea ce noi producem si furnizam. In acest demers ne pot fi de folos si bazele de date cu firme: ele ne ajuta atunci cand nu stim spre cine trebuie sa ne indreptam. Avand posibilitatea de a personaliza baza de date, avem garantia unui inceput de nadejde in promovarea afacerii noastre.

Actiuni de stimulare a publicului in folosul companiilor aflate la inceput de drum

Cum stimulam interesul clientilor? Astazi, acest lucru este mult mai simplu. Din moment ce dispunem de liste cu firme pentru Bucuresti si intreaga tara, nu ne ramane decat sa cautam potentiali parteneri in baza de date, conform domenilor de activitate care ne intereseaza si sa le trimitem oferta noastra folosindu-ne de datele de contact.

Pe langa o oferta bogata cu servicii si produse pe care le avem in vedere, este oricand de bun augur sa ne invitam clientii la diverse targuri si manifestatii de promovare, expozitii si evenimente care pot prezenta interes de ambele parti. In fond, aceste este marketingul direct propus de cei de la Kendall: sa ne folosim de toate mijloacele de comunicare disponibile in acest moment pentru a face cunostinta cu noi colaboratori.