Salut, vi sa întâmplat vreo dată chiar și bateriile noi să se consume exagerat de repede? sau să se strice prea repede bateriile noi 🙁 . Anul trecut mi-am cumpărat două baterii Westech 104 Ah, sau dus mult prea repede, în Martie făceam 17 km și după 3-4 săptămâni am ajuns la 6 km 🙁 . Mi-am cumpărat altele de 100 Ah din Anglia, am făcut rodajul după vreo 10 încărcări și am scos o autonomie de 42 km cu ele, dar după 3 săptămâni mi-a scăzut autonomia la 25 km, asta chiar ma pus pe gânduri serios 🙁 , în ritmul ăsta trebuie sămi schimb bateriile tot la două luni și nu-i normal de fel. Am început să mă documentez și am ajuns la concluzia că electro frânamagnetică ar putea fi problema, el merge practic înfrânat și consumă mult. Povestind cu un prieten, el îmi spunea că și-a luat două baterii noi la scuterul electric și în două luni sau făcut varză bateriile noi și asta din cauza frânei electromagnetice, acest lucru ma pus și mai tare pe gânduri 🙁 . Mi-a spus Ortomag că probabil frâna electromagnetică se încălzește și trebuie verificată, am dat jos spoilerul din față și am pornit să fac vreo 2 km și întradevăr sa încălzit destul de tare, nu frigea, dar era caldă și nu e normal după doar 2 km, vă dați seama cât de cald era când am făcut 42 km continu și cu 11.5 km/h? și nici nu am știut 🙁 . Se pare că o bobină (din cele două) este arsă și de aceia rămâne într-un fel frâna cuplată și se încălzește, normal că este riscul să rămân pe drum și esta se întâmplă de mult, de aceia merg doar drumuri de 2 km, mai stau la umbră și tot așa, doar prin localitate, până rezolv cu această problemă și uite așa mi sau dus toate planurile de plimbări pe această vară 🙁 .Vă scriu acestea că poate și voi întâmpinați astfel de probleme și neștind care-i problema, dați vina pe baterii 🙁 ,verificați dacă se încălzește electro frânamagnetică, poate acolo-i problema. Multă sănătate