Standurile au fost concepute pentru a prezenta beneficiile oferite de tehnologia Allview într-o manieră captivantă și memorabilă pentru end-useri

18.10.2017 – Allview, brandul autohton numărul unu de smartphone-uri și tablete prezent pe piața din România, schimbă modul în care consumatorii români vor interacționa cu telefoanele la raft, în magazinele de specialitate. Bazate tot pe o tehnologie proprie de display-uri, standurile interactive UI (User Interface) vor expune și prezenta gamele de top Allview  X4 Soul,  X4 Soul Infinity și în curând, X4 Soul Infinity Plus.  Standurile pot fi testate pentru început în showroom-ul eMAG din Crângași, București, urmând ca ulterior să fie introduse și în alte magazine.

Cu ajutorul interfaței UI, care se activează prin atingerea ecranului, vizitatorii au posibilitatea de a afla toate detaliile produselor, ce tip de telefon li se potrivește, informații despre asistentul vocal în limba română AVI, despre portofoliul de servicii Allview, dar și despre cum se poate face upgrade hardware pentru produsele X4 Soul Infinity.

„Credem că standurile interactive sunt viitorul retailului modern de IT&C și nu numai. Acestea au rolul de a oferi suport echipelor de vânzări din magazinele de retail și permit utilizatorului o interacțiune completă cu produsele prezentate”, a declarat Lucian Peticilă, fondatorul Allview.

Printre cele mai interesante secțiuni se numără cea de Produs, Comparație telefoane, Servicii și Mă simt norocos! Această secțiune include un concurs prin care clientul trebuie să încarce pe display datele de contact și se înscrie automat în baza de date Allview. Cei care se vor înscrie începând de pe 20 octombrie și până pe 20 decembrie,  pot câștiga un smartphone X4 Soul Infinity L la tragerea la sorți ce va avea loc pe data de 20 decembrie.