Orice femeie isi formeaza in timp instincte stilistice: invata cum sa asorteze intre ele diferite piese de imbracaminte si sa le accesorizeze, dar si sa-si puna in valoate atuurile prin alegerea culorilor, materialelor si croielilor potrivite.

Prin produsele de imbracaminte pentru femei pe care le scoate la vanzate, unictop.ro rafineaza instinctele stilistice feminine fiindca:
-dispune de produse ieftine si invata orice femeie ca se poate imbraca elegant si ieftin, temperandu-i cheltuielile
-are in stoc confectii care par unice, facute la comanda, demonstandu-le purtatoarelor ca daca se straduiesc mai mult, isi pot personalize imbracamintea
-bluzele sunt asa de frumoase, incat stimuleaza inventivitatea combinatiilor cromatice
-in magazine sunt produse care mascheaza imperfectiunile corpului, iar femeile sunt deprinse cu aceste strategii de inducere a perfectiunii.

Exemplele pozitive pot continua. De pilda, magazinul ordoneaza cu grija toate produsele constientizand femeile de tot ceea ce au nevoie in garderoba: blugi, colanti, geci si jachete, pantaloni, salopete, bluze, compleuri, hanorace, rochii, tricouri, camasi, lenjerie intima de calitate si sacouri. Numai daca aruncam o privire la raionul salopete realizam ca avem nevoie de doua-trei astfel de piese in garderoba, mai greu va fi sa ne decidem pe care le vom cumpara, fiindca toate sunt frumoase.

Realizam astfel ca salopeta poate fi purtata si la serviciu, pe strada sau in calatorie, dar si la ocazii. Daca majoritatea femeilor alege o rochie de ocazie, poti fi unica aparand la o nunta sau la un botez cu salopeta metalizata aurie cu tull negru. Piesa cu aspect sofisticat costa numai 65 de lei, modelul fiind disponibil si in combinatia negru-argintiu. Salopeta cu imprimeu egiptean poate fi purtata in oras, intr-o zi caniculara de vara, mai ales ca are bretelute subtiri care lasa umerii bronzati la vedere.
Si modelele de camasi sunt deosebite, iar in alte magazine, preturile camasilor cu imprimeuri animaliere sunt de 6-7 ori mai mari decat aici.

Da-mi un share !!!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •