Condamnam adesea oamenii pe care-i vedem calatorind cu bebelusii in avion, mai ales cand acestia plang si au nevoi speciale care necesita acel dute-vino deranjant. Trebuie sa recunosc rosind ca am facut parte din acesta categorie, pana cand s-a nascut fetita noastra.Vara trecuta, cand ea era inca un bebelus dragut, (acum a mai crescut) a trebuit neaparat sa ma duc in Spania, unde mi s-a organizat o expozitie de tablouri ca urmare a castigarii unui concurs international de creatie.
Atunci am inteles eu ca esti nevoit sa iti iei copilul in avion cand treburi presante impun acest lucru si nu te poti desparti de el!
Sotul, suportiv din fire, si-a luat concediu sa ma ajute cu copilul. Ne-a adus la aeroport mama soacra si fiind din Bucuresti, ne-am hotarat ca la intoarcere sa chemam un taxi, sa nu mai deranjam pe nimeni.
Savuram succesul, cand ne-am urcat in taxi sa ne intoarcem acasa. Vorbeam in soapta cu sotul meu sa nu o trezesc pe cea mica, dar masina se zguduia de manele.
-Daca stiam ca aveti copil, nu veneam, ne complimenta soferul!
Speriata de muzica, fetita a inceput sa planga.
-Faceti-i ceva sa taca fiindca nu supoooort, urla la mine soferul din vina caruia se trezise copilul!
Va dati seama ca micuta s-a speriat si mai tare si a inceput sa urle de-a binelea.
El conducea nervos, micuta era stresata, pe mine ma lua ameteala si greata de la franele bruste pe care le punea si de la greselile mortale in trafic pe care le facea.
Drumul pana acasa a fost un cosmar si parea ca nu se mai termina.
Anul acesta am primit invitatie sa expun la Londra si la Paris in perioada concediilor de vara. Cazarea este asigurata, expozitia va fi mediatizata, dar exoerienta nefasta de la intoarcere ma marcheaza inca.
-Pare ireal de frumos, ii spun celui pe care-l iubesc din tot sufletul, dar sa cautam si parcare aeroport Otopeni sa nu mai trecem prin experienta nefasta de atunci!
Stabilim sa ne ducem si sa ne intoarcem cu masina noastra la Otopeni, oricat ar costa! Cu o saptamana inaintea plecarii, sotul se intorce bucuros de la serviciu si ne asezam la o cafea sa vorbim
A gasit cu ajutorul unui coleg, care s-a intors dintr-o excursie din Africa parcarea pe care o cautam. Se numeste Airoport-Parking si se afla la cateva minute de terminalul plecari. Este un loc de parcare serios, unde masina va fi in siguranta pentru un tarif mai mult decat avantajos.
Accesul in parcare se face controlat fiindca acesta este ingradita, prevazuta cu bariere automate, camera de luat vederi si firma de paza. Transportul pana la imbarcare este asigurat de furnizorii locurilor de parcare, conditiile fiind decente.
Mi-am luat inima in dinti si l-am rugat sa-mi comunice pretul. Era cu adevarat surprinzator in sensul bun al cuvantului, 50 de lei in prima zi, apoi 5 lei pe zi, nu se puneau la socoteala intarzierile cauzate de intemperii sau de disfunctii ale companiilor.
Am plecat cu sufletul impacat la drum, stiind ca la intoarcere, copilul va dormi linistit in bratele mele, in timp ce el va conduce prudent sa ajungem teferi acas